środa, 11 lutego 2015

Niespodzianka od HIPP. Klub mojego Maluszka.



Kochane O!polskie mamy otrzymałam darmową paczkę od firmy HIPP.  
W środku znajdował się upominek- słoiczek z zupką koperkową z ryżem i indykiem. 





Jak widać zupka bardzo smakowała Kubusiowi. 



Oprócz słoiczka był jeszcze list z dwoma kuponami rabatowymi do wykorzystania w sieci drogerii ROSSMANN. Rabat 20 % dotyczy wybranych produktów HIPP ( dania i deserki).

W przesyłce był również poradnik o żywieniu po 7. miesiącu "Kiedy pojawią się pierwsze ząbki". Można w nim znaleźć ciekawe porady. 







Zachęcam do rejestracji w Klubie mojego Maluszka, a będziesz mogła otrzymać tak jak ja bezpłatne paczki z próbkami i poradnikami.
                             

 Tutaj się zarejestruj.  


Jeśli chciałabyś wiedzieć więcej o produktach HIPP lub poradzić się w sprawach żywienia Twojego maluszka wejdź na stronę www.hipp.pl/



Jeśli masz pytanie napisz do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz