poniedziałek, 16 lutego 2015

Recenzja farby GARNIER OLIA Mroźna Czekolada.

Na początku lutego dostałam do przetestowania farbę koloryzacyjną bez amoniaku GARNIER OLIA w kolorze 4.15 MROŹNA CZEKOLADA.


Po otwarciu opakowania poczułam zapach kwiatów, pomyślałam sobie nareszcie farba, która nie śmierdzi chemolem. Farba posiada 60 % skoncentrowanych olejków i jest wzbogacona naturalnymi olejkami kwiatowymi.

Opakowanie zawierało:
-tubkę kremu utleniającego,
-tubkę z kremem koloryzacyjnym,
-maskę do włosów Jedwabista Miękkość i Blask,
-parę rękawiczek i instrukcję użycia.


UWAGA:
Jeśli masz długie włosy to spokojnie wystarczy  jedno opakowanie.

Stosując się do zaleceń za pomocą pędzelka wymieszałam krem utleniający i krem koloryzujący w miseczce. Nałożyłam na włosy. Aplikacja była łatwa i superprzyjemna, w dodatku pachniało mmm...
Po czasie umyłam włosy i zastosowałam maskę do włosów Jedwabista Miękkość i Blask. Moje włosy są teraz miękkie i lśniące. Wyglądają zdrowiej. Skóra głowy nie jest wysuszona, jak przy stosowaniu innych farb.

Moja ocena: 4,5/5

Gorąco polecam farby GARNIER OLIA.

Tutaj możesz dostać kosmetyki do testowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz