poniedziałek, 12 października 2015

Calvin Klein Eternity NOW Lovers, czyli obudź swoje zmysły.


Znalazłam się w gronie osób, które miały możliwość przetestowania nowej linii zapachów Calvin Klein Eternity NOW Lovers. 
W ozdobnym pudełku znajdowało się 6 fiolek perfum (3 damskie i 3 męskie) każda po 1,2 ml oraz mini szampan Prosecco.  
Byłam pod wrażeniem, ponieważ zapachy były boskie. 









Dla niej



Zapach to kwiatowa eksplozja świeżości z owocowymi nutami i niezwykłymi aromatami:
soczystej liczi
delikatnej piwonii
aksamitnego kaszmiru

Fiolka 50 ml to koszt 70 

Moja opinia: Nuta zapachowa rzeczywiście jest owocowa i orzeźwiająca. Zapach idealny dla mnie. Jedyna wada to taka, że zapach jest delikatny i krótko się utrzymuje :(
Ocena: 3/5.




Dla niego


Połączenie odświeżających i egzotycznych nut:
tropikalnego oskomianu
pikantnego imbiru
marokańskiego drzewa cedrowego

Fiolka 50 ml to koszt 56 

Moja opinia: Męski zapach jest zdecydowanie bardziej trwały i pobudzający zmysły. Mężowi się podoba, ale mi bardziej :)
Ocena: 5/5.





Projekt przygotowany dla testerów zapachu Calvin Klein Eternity NOW Lovers był świetną inicjatywą. Mogłam nie tylko poznać nowe zapachy, przekonać się do nich, ale też napić się  wyśmienitego szampana :) Ocena projektu: 5/5.

Wy już wypróbowaliście nowe zapachy Calvin Klein Eternity NOW Lovers? Jakie są wasze wrażenia?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz