poniedziałek, 2 marca 2015

Eau Thermale Avene XeraCalm A.D. Moja recenzja i ocena.

Od Super-Pharm dostałam próbkę balsamu uzupełniającego lipidy oraz kupon rabatowy na wszystkie produkty gamy XeraCalm A.D. Rabat ważny jest z kartą LifeStyle i obowiązuje do 15 marca. 



Zastosowanie balsamu:

  • odżywia i łagodzi wszelkie podrażnienia,
  • doskonały dla skóry bardzo suchej, skóry skłonnej do atopii oraz świądu wywołanego suchością skóry,
  • do twarzy i ciała,
  • hipoalergiczny,
  • nie powoduje powstawania zaskórników,
  • dla niemowląt, dzieci i dorosłych.
0% konserwantów  0% parabenów 



Sposób użycia:

Nakładać raz lub dwa razy dziennie na suchą i umytą skórę twarzy i/lub ciało.

Skład:

AVENE THERMAL SPRING WATER. MINERAL OIL. GLYCERIN. CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE. PEG-12. OENOTHERA BIENNIS (EVENING PRIMROSE) OIL. GLYCERYL STEARATE. MYRETH-3 MYRISTATE. PEG-100 STEARATE. POLYACRYLATE-13. AQUAPHILUS DOLOMIAE EXTRACT. ARGININE. CITRIC ACID. EVENING PRIMROSE OIL/PALM OIL AMINOPROPANEDIOL ESTERS. GLYCINE. POLYISOBUTENE. POLYSORBATE 20. SODIUM ACETATE. SORBITAN ISOSTEARATE.TOCOPHEROL. WATER.

KONKURSAtopowe S.O.S.


Moja recenzja:
Balsam świetnie się wchłania i maksymalnie nawilża skórę. Ma przyjemny zapach. Mnie i Kubusia nie uczula. Polecam tym, którzy mają problemy z mocną suchością  skóry. Można go stosować zimą.

Moja ocena: 4,5/5


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz